1. 8.00-12.45Проведення уроків у 2-Б класі дистанційно.2. 13.00-15.00Розробка і розміщення у власному блозі та в соціальній мережі (Viber) завдань для учнів 2-Б класу на період дистанційного навчання.
3. 15.00-15.30Онлайн консультація для батьків 2-Б класу.
Бесіда з безпеки життєдіяльності.Додаткова бесіда " Техніка безпеки і правил поведінки учнів під час літніх канікул в умовах воєнного стану".
Діти, закликаю Вас завжди пам`ятати елементарні правила безпеки❗
1. Англійська моваТема:2.Математика
Бесіда з безпеки життєдіяльності.
Додаткова бесіда " Техніка безпеки і правил поведінки учнів під час літніх канікул в умовах воєнного стану".
Діти, закликаю Вас завжди пам`ятати елементарні правила безпеки❗
Список літератури для 3 класу:
Українські народні казки
Олена Пчілка. «Годі, діточки, вам спати» (збірка)
Тарас Шевченко. «Садок вишневий коло хати» (збірка)
Леся Українка. «В дитячому крузі» (збірка), казки
Галина Малик. «Пригоди Алі в країні Недоладії»
Михайло Коцюбинський. «Харитя», «Маленький грішник»
Василь Сухомлинський. Казки
Оксана Іваненко. Казки
Юрій Ярмиш. Казки
Микола Трублаїні. «Пустуни на пароплаві» (збірка)
Всеволод Нестайко. «В країні Сонячних Зайчиків», «Незвичайні пригоди в лісовій школі»
Анатолій Костецький. «Супер клей Христофора Тюлькіна, або вас викрито, здавайтесь»
Ярослав Стельмах. «Якось у чужому лісі»
Олександр Дерманський. «Казки дракона Омелька»
Отфрід Пройслер. Казки
Пауль Маар. «Що не день, то субота»
Ульріх Хуб. «Біля ковчега о восьмій»
Список літератури для 3 класу поступово, по мірі наповнення Бібліотеки Educ.com.ua, буде доповнюватися активними посиланнями, де ви зможете безкоштовно завантажити і роздрукувати навчальні матеріали.
Завдання:
Українські народні казки
Олена Пчілка. «Годі, діточки, вам спати» (збірка)
Тарас Шевченко. «Садок вишневий коло хати» (збірка)
Леся Українка. «В дитячому крузі» (збірка), казки
Галина Малик. «Пригоди Алі в країні Недоладії»
Михайло Коцюбинський. «Харитя», «Маленький грішник»
Василь Сухомлинський. Казки
Оксана Іваненко. Казки
Юрій Ярмиш. Казки
Микола Трублаїні. «Пустуни на пароплаві» (збірка)
Всеволод Нестайко. «В країні Сонячних Зайчиків», «Незвичайні пригоди в лісовій школі»
Анатолій Костецький. «Супер клей Христофора Тюлькіна, або вас викрито, здавайтесь»
Ярослав Стельмах. «Якось у чужому лісі»
Олександр Дерманський. «Казки дракона Омелька»
Отфрід Пройслер. Казки
Пауль Маар. «Що не день, то субота»
Ульріх Хуб. «Біля ковчега о восьмій»
Список літератури для 3 класу поступово, по мірі наповнення Бібліотеки Educ.com.ua, буде доповнюватися активними посиланнями, де ви зможете безкоштовно завантажити і роздрукувати навчальні матеріали.
Завдання:
Заведи щоденник читача
Це може бути звичайний зошит у клітинку
Ведення читацького щоденника допомагає тобі, любий читачу, навчитися грамотно оформляти свої думки, читати усвідомлено, виділяти головне в творі, оцінювати події і персонажів, висловлювати свої емоції і почуття від прочитаного .
Фіксуючи імена автора, головних героїв, події сюжету, ти краще запам’ятовуєш ці факти.
Ти тренуєш навички письма, вчишся аналізувати, виділяти головну думку автора, коли записуєш інформацію про прочитані книги у щоденник.
Будь мудрим і культурним читачем . Вмикай уяву, коли занурюєшся в сюжет, роби свої висновки, критично стався до подій і героїв, розвивай пам’ять, збирай мовні цікавинки і збагачуй своє мовлення.
Як оформити читацький щоденник учня 2 класу?
Щоденник учня 2 класу можна оформити таким чином:
- Назва твору.
- Автор.
- Жанр. (казка, оповідання, повість)
(кількість прочитаних сторінок)
Вказати дату коли розпочали читати та дату закінчення читання книги
- Головні герої.
- Коротко ( до 5 речень) передати зміст твору.
- Свої враження від прочитаного (Що сподобалось, що обурило, що захопило, в якому епізоді найбільше переживав чи сміявся, що найбільше запам'яталось,...)
- Ілюстрація до прочитаної книги.(малюнок)
Наприклад:
Роботи дітей:
Це може бути звичайний зошит у клітинку
Ведення читацького щоденника допомагає тобі, любий читачу, навчитися грамотно оформляти свої думки, читати усвідомлено, виділяти головне в творі, оцінювати події і персонажів, висловлювати свої емоції і почуття від прочитаного .
Фіксуючи імена автора, головних героїв, події сюжету, ти краще запам’ятовуєш ці факти.
Ти тренуєш навички письма, вчишся аналізувати, виділяти головну думку автора, коли записуєш інформацію про прочитані книги у щоденник.
Будь мудрим і культурним читачем . Вмикай уяву, коли занурюєшся в сюжет, роби свої висновки, критично стався до подій і героїв, розвивай пам’ять, збирай мовні цікавинки і збагачуй своє мовлення.
Як оформити читацький щоденник учня 2 класу?
Щоденник учня 2 класу можна оформити таким чином:
- Назва твору.
- Автор.
- Жанр. (казка, оповідання, повість)
(кількість прочитаних сторінок)
Вказати дату коли розпочали читати та дату закінчення читання книги
- Головні герої.
- Коротко ( до 5 речень) передати зміст твору.
- Свої враження від прочитаного (Що сподобалось, що обурило, що захопило, в якому епізоді найбільше переживав чи сміявся, що найбільше запам'яталось,...)
- Ілюстрація до прочитаної книги.(малюнок)
Наприклад:
Роботи дітей: