Травень 2023

 


Організація дистанційного режиму роботи
та дистанційного навчання 
2-Б класу та вчителя початкових класів
Фархутдінової Ірини Федорівни
КЗ "Лозівський ліцей №7"

Тиждень (22.05.23 - 26.05.23)

П'ятниця 26.05.23

1. 8.00-12.45
Проведення уроків у 2-Б класі дистанційно.
2. 13.00-15.00
Розробка і розміщення у власному блозі та в соціальній мережі (Viber) завдань для учнів 2-Б класу на період дистанційного навчання.

3. 15.00-15.30
Онлайн консультація для батьків 2-Б класу.







Бесіда з безпеки життєдіяльності.

Додаткова бесіда " Техніка безпеки і правил поведінки учнів під час літніх канікул в умовах воєнного стану".

Діти, закликаю Вас завжди пам`ятати елементарні правила безпеки❗

Переглянь відео👀

Переглянь відео👀




1. Англійська мова
Тема:
2.Математика
Тема: 

3. Інформатика




Список літератури для 3 класу:

  • Українські народні казки

  • Олена Пчілка. «Годі, діточки, вам спати» (збірка)

  • Тарас Шевченко. «Садок вишневий коло хати» (збірка)

  • Леся Українка. «В дитячому крузі» (збірка), казки

  • Галина Малик. «Пригоди Алі в країні Недоладії»

  • Михайло Коцюбинський. «Харитя», «Маленький грішник»

  • Василь Сухомлинський. Казки

  • Оксана Іваненко. Казки

  • Юрій Ярмиш. Казки

  • Микола Трублаїні. «Пустуни на пароплаві» (збірка)

  • Всеволод Нестайко. «В країні Сонячних Зайчиків», «Незвичайні пригоди в лісовій школі»

  • Анатолій Костецький. «Супер клей Христофора Тюлькіна, або вас викрито, здавайтесь»

  • Ярослав Стельмах. «Якось у чужому лісі»

  • Олександр Дерманський. «Казки дракона Омелька»

  • Отфрід Пройслер. Казки

  • Пауль Маар. «Що не день, то субота»

  • Ульріх Хуб. «Біля ковчега о восьмій»

Список літератури для 3 класу поступово, по мірі наповнення Бібліотеки Educ.com.ua, буде доповнюватися активними посиланнями, де ви зможете безкоштовно завантажити і роздрукувати навчальні матеріали.


Завдання:

Заведи щоденник читача

Це може бути звичайний зошит у клітинку


Ведення читацького щоденника допомагає тобі, любий читачу, навчитися грамотно оформляти свої думки, читати усвідомлено, виділяти головне в творі, оцінювати події і персонажів, висловлювати свої емоції і почуття від прочитаного .

Фіксуючи імена автора, головних героїв, події сюжету, ти краще запам’ятовуєш ці факти.

Ти тренуєш навички письма, вчишся аналізувати, виділяти головну думку автора, коли записуєш інформацію про прочитані книги у щоденник.

Будь мудрим і культурним читачем . Вмикай уяву, коли занурюєшся в сюжет, роби свої висновки, критично стався до подій і героїв, розвивай пам’ять, збирай мовні цікавинки і збагачуй своє мовлення.

Як оформити читацький щоденник учня 2 класу?


Щоденник учня 2 класу можна оформити таким чином:


- Назва твору.

- Автор.

- Жанр. (казка, оповідання, повість)

(кількість прочитаних сторінок)

Вказати дату коли розпочали читати та дату закінчення читання книги

- Головні герої.

- Коротко ( до 5 речень) передати зміст твору.

- Свої враження від прочитаного (Що сподобалось, що обурило, що захопило, в якому епізоді найбільше переживав чи сміявся, що найбільше запам'яталось,...)

- Ілюстрація до прочитаної книги.(малюнок)

Наприклад:

Роботи дітей:





5. Образотворче мистецтво

Четвер 25.05.23

1. 8.00-12.45
Проведення уроків у 2-Б класі дистанційно.
2. 13.00-15.00
Розробка і розміщення у власному блозі та в соціальній мережі (Viber) завдань для учнів 2-Б класу на період дистанційного навчання.

3. 15.00-15.30
Онлайн консультація для батьків 2-Б класу.

1. ЯДС
2. Фізична культура
Тема:

3.Читання
Тема:  

ЧОГО ПОЧЕРВОНІЛА ОЛЕНКА?

В Оленки радість: до неї приїхали її двоюрідна сестричка Ганнуся з мамою. Ще й модну картату спідничку в подарунок привезли.
— Ой, яка я рада! — сказала Оленка сестричці. — Ходімо, покажу тобі, які я навчилася робити витинанки.
— А в мене іграшки справжні, не доморобні, а з магазину! — дещо зверхньо мовила Ганнуся, дістаючи зі свого яскравого рюкзачка пухнастого жовтого ведмедика й золотокосу ляльку, що заплющувала очі й жалісливо плакала, коли її клали на спину.
Коли гості за кілька днів по тому поїхали, Оленка стала канючити:
— Мамо! Мамочко! Я теж хочу такого ведмедика, як у Ганнусі. Й ляльку таку дуже, дуже хочу.
— Гаразд, донечко, трошки згодом обов'язково купимо. А зараз, бачиш — он уже осінь скоро, і мені вкрай осіннє взуття потрібне, та й тато на зиму без шапки, — сказала мама.
— А я хочу! Хочу такі іграшки, як у Ганнусі! Їй тато з мамою нічого не жаліють, — здійняла лемент Оленка. І сльози ручаями потекли з її очей.
— Після тієї та й знов тієї, — неприхильно сказала мама. Та, не витримавши Оленчиних сліз, додала: — Гаразд. Перестань-бо. Купимо вже тобі такі іграшки, як у Ганнусі...
І справді, на другий день вони пішли до магазину й купили і золотокосу ляльку, й пухнастого ведмедика.
О, яка то була для Оленки втіха! Вона не випускала ляльки з рук, робила їй зачіски, по сто разів на день переодягала, разом із ведмедиком возила в колясочці...
Минув певний час, і якось уранці Оленка побачила, як за вікном закружляли в повітрі великі лапаті сніжинки.
— Мамо! Мамо! Перший сніг! Небесне пір'я! — радісно загукала Оленка. Вона вибігла в коридор і квапливо почала одягатися, щоб іти на вулицю. Раптом її погляд упав на взуванку, що стояла під вішалкою. Розстібнута халявка одного з Оленчиних чобітків лежала хутром на літніх маминих черевичках, ніби зігрівала їх. Оленка кліпнула очима, ковтнула давкий клубок, що підкотив їй до горла, і, хоч у коридорі нікого, крім неї, не було, густо почервоніла.
ДРУГ
Андрійкові завжди хотілося мати котика. Котик такий гарний. Він м'якенький , пухнастий. Коли він п'є молоко, язичком, як млинком меле. Швидко так: тільки мельк, мельк — і вже блюдце порожнє. Кумедно так. Котик спить, згорнувшись клубочком. Коли ти сидиш, він застрибує тобі на коліна і лагідно горнеться, муркоче: просить, щоб погладили. А потім знов спить.
Ех, добре мати котика. Та хоч як Андрійко маму просив, хоч як умовляв — мама ні, хоч плач.
Якось грався Андрійко у дворі. Коли чує: нявчить хтось, так жалібно. А хто ж може нявчати, як не котик? Андрійко глядь туди, глядь сюди — так і є: біля сусіднього під'їзду кошеня, ходить як неприкаяне, та так уже нявчить, ніби плаче. Став Андрійко над ним, дивиться. Хоче на руки взяти — не насмілюється. Мама забороняла. Ет! Якби цього котика та додому. Якби ж йому дозволили. Та ні, мама не дозволить. Андрійко знав це. Думаючи гірку свою думу, Андрійко незчувся, як надійшов дідусь. Дідуся цього він не раз бачив. І знав, що живе старенький тут, у сусідах, в їхньому ж будинку.
— Добридень гарному товариству! — усміхнувся дідусь. — А хто це тут прибився до нас?
— Котик, — кивнув на котика Андрійко. — Шукає, в кого жити.
— Он воно що… — підняв брови дідусь і задумливо подивився спершу чомусь на Андрійка, тоді на котика.
— Тебе, хлопче, як звуть, — спитав він.
— Андрійком.
— А давай, Андрійку, ми спочатку цього котика нагодуємо. Бо голод, як у народі мовиться, не свій брат.
Дідусь сів на лаву, дістав з торбини пакет молока і став пильно розглядатися довкола.
— Звісно, ніхто тут нашому котикові мисок-тарілок не наставив, еге ж? — підсумував дідусь. — А що як ти, Андрійку, перескочиш додому й попитаєш у мами якогось щербатого блюдечка чи бляшанки з-під риби?
— И-и, — швидко замотав головою Андрійко, — мама насварить, що я приблудного кота чіпаю.
— Ну, то сиди тут, а я зараз. — Дідусь поставив пакет на лаву, чухнув котика за вухом і, підхопивши свою торбину, зник у під'їзді. За мить він уже наливав молоко в блюдце.
Котик, хоч і зовсім ще малий, певно, був розумний. Він одразу втямив, що дідусь і Андрійко свої люди. Бо спершу обійшов Андрійка, лагідно потершись йому об ноги. Тоді пригнув голову під дідусеву руку, щоб той ще раз його погладив. І тільки опісля жадібно взявся до молока.
Андрійко не зводив з котика очей. Насьорбавшись досита, той перевальцем почапав до лави, та, не втримавши на тоненьких лапах обважнілого живота, подався набік і на півдорозі всівся. Дідусь та Андрійко засміялися. Андрійко не втримався й погладив котика.
— Це ти, поки мама не бачить? — співчутливо спитав дідусь.
— Ні, я забув, — відказав Андрійко.
Він і справді майже забув про мамину заборону, — так йому було гарно біля котика й дідуся.
— Так то воно так, — кивнув головою дідусь, — та маємо вирішити, Андрійку, як нам з цим звіром бути.
Андрійко зітхнув. Що він міг сказати? Мама твердить, що тварині не місце у квартирі. Але ж у Дениса кіт є, і у Славка є. Та й хіба тільки в них?
«Кота треба доглядати — не тільки гратися з ним», - суворо каже мама. А хіба ж він, Андрійко, хоче тільки гратися? Він і хоче доглядати, дбати, бути другом. А мама не вірить. Ех, прикро.
«Кіт робитиме шкоду», — твердить мама. А маленькі діти хіба не роблять шкоди? Он у Яринки братик молодший. То він їй альбома порвав. А ще, було, миску розбив. І всі його люблять, бо ж він маленький, не розуміє ще. Так само й котик. Його теж можна любити.
— Слухай, — долинув до Андрійка дідусів голос, — я давно про кота мріяв. Ти, здається, теж?
— Еге, і я давно, — кивнув Андрійко.
— То візьмімо цього кота на двох.
— Це ж як? — розгубився хлопчик.
— А отак: житиме він у мене, а доглядати будемо удвох. І дозволу у твоїх мами й тата спитаємо. Щоб усе по-чесному було.
З тих пір минуло багато років. Андрійко давно виріс. Та й досі яскріє в його душі спогад про худорлявого сивого дідуся, що жив у сусідньому під'їзді. І про котика, який допоміг йому знайти справжнього друга.




4. Дизайн і технології
5. Індивідуально-групові заняття
Тема:  Попрацюйте на платформі Мій клас.
Перевірочна робота "Речення різні за метою висловлювання та інтонацією".


Середа 24.05.23

1. 8.00-12.45
Проведення уроків у 2-Б класі дистанційно.
2. 13.00-15.00
Розробка і розміщення у власному блозі та в соціальній мережі (Viber) завдань для учнів 2-Б класу на період дистанційного навчання.

3. 15.00-15.30
Онлайн консультація для батьків 2-Б класу.


1. ЯДС

2. Українська мова
Тема:  

3. Фізична культура

4. Математика

Вівторок 23.05.23

1. 8.00-12.45
Проведення уроків у 2-Б класі дистанційно.
2. 13.00-15.00
Розробка і розміщення у власному блозі та в соціальній мережі (Viber) завдань для учнів 2-Б класу на період дистанційного навчання.

3. 15.00-15.30
Онлайн консультація для батьків 2-Б класу.




2. Фізична культура
Тема:

3. Математика

4. Українська мова
Тема:  

5. Англійська мова
Тема:


Понеділок 22.05.23

1. 8.00-12.45
Проведення уроків у 2-Б класі дистанційно.
2. 13.00-15.00
Розробка і розміщення у власному блозі та в соціальній мережі (Viber) завдань для учнів 2-Б класу на період дистанційного навчання.

3. 15.00-15.30
Онлайн консультація для батьків 2-Б класу.

1. Українська мова
Тема:  

2. Математика
3. Англійська мова
Тема:

4. Читання
Тема:  




Книга для додаткового читання "Сонячні вітрила" с.95 - 97.

Ластівки

Наталя Забіла


Пригріва весняне сонце. В рівчаках біжать струмки.

Метушаться за віконцем клопітливі ластівки.

Вже останній сніг розтанув.

Яся встане вранці-рано та відразу до вікна.

— Чом це, мамо, пташенята до вікна летять щомить? Це вони до мене в хату, мабуть, хочуть залетіть?.. Відчини віконце, мамо, хай вони сюди летять. Я дивитимусь — руками я не буду їх займать...

Підлетіли. Відлетіли. Тільки крильця — блим та блим.

— Це вони будують вміло для своїх маляток дім.

Всі працюють безупинно, не марнують, бачиш, час,— грудочки м'якої глини в дзьобах носять раз у раз.

Скоро буде тут гніздечко, добре зліплене з землі. В нім лежатимуть яєчка у м'якесенькім кублі.

Потім будуть пташенята, ненажери — просто страх. Цілий день їм батько й мати все носитимуть комах...

Підростуть в маляток крила, мати їх навчить літати.

А тоді настане осінь. Стане зразу холодніш. Рано-вранці білі роси заблищать, неначе сніг...

— Взимку ж, мамо, пташенятам буде холодно в гнізді... Правда ж, ти до мене в хату всіх їх впустиш отоді?

— В теплий край тоді далеко полетять усі пташки: журавлі, качки, лелеки і маленькі ластівки. А як стане знов на дворі тепло й весело — весна, прилетять пташки 

з-за моря знов до нашого вікна...


Камінь

Василь Сухомлинський


У лузі, під гіллястим дубом, багато років жила криниця. Вона давала людям воду. Під дубом біля криниці відпочивали подорожні.

Одного разу до дуба прийшов хлопчик. Він любив пустувати. Тож і подумав:

«А що воно буде, як я візьму оцей камінь і кину його в криницю! Ото, мабуть, булькне дуже!»

Підняв камінь, кинув його в криницю. Булькнуло дуже. Хлопчик засміявся, побіг і забув про свої пустощі.

Камінь упав на дно і забив джерело.

Вода перестала заповнювати криницю.

Криниця засохла.

Засохла трава навколо криниці, і дуб засох, бо підземні струмки потекли кудись в інше місце.

На дубі перестав мостити гніздо соловейко. Він полетів у інший луг.

Замовкла соловейкова пісня. Сумно стало в лузі.

Минуло багато років. Хлопчик став дідусем. Одного разу він прийшов на те місце, де колись був зелений луг, стояв гіллястий дуб, співав соловейко, вабила прохолодна криниця.

Не стало ні лугу, ні дуба, ні соловейка, ні криниці. Довкола пісок, вітер здіймає хмари пилюки.

«Де ж воно все поділося?» — подумав дідусь.



5. Музичне мистецтво
Тема:




Тиждень (15.05.23 - 19.05.23)
П'ятниця 19.05.23

1. 8.00-12.45
Проведення уроків у 2-Б класі дистанційно.
2. 13.00-15.00
Розробка і розміщення у власному блозі та в соціальній мережі (Viber) завдань для учнів 2-Б класу на період дистанційного навчання.

3. 15.00-15.30
Онлайн консультація для батьків 2-Б класу.

1. Англійська мова
Тема:

2. Математика
Тема:  

Виконай діагностичну роботу на платформі Мій Клас.


3. Інформатика
Тема:  

4. Читання
Тема:  

















































5. Образотворче мистецтво
Тема:  







Виконай роботу.
 Фото роботи надішли на платформу Мій клас.



Четвер 18.05.23

1. 8.00-12.45
Проведення уроків у 2-Б класі дистанційно.
2. 13.00-15.00
Розробка і розміщення у власному блозі та в соціальній мережі (Viber) завдань для учнів 2-Б класу на період дистанційного навчання.

3. 15.00-15.30
Онлайн консультація для батьків 2-Б класу.





1. ЯДС

2. Фізична культура
Тема:

3. Читання
Тема:  


4. Дизайн і технології
Тема:  



Виконайте аплікацію на вибір.
Фото роботи надішли на платформу Мій клас.




5. Індивідуально-групові заняття
Тема:  Виконайте тестові завдання.
Роботу необхідно виконати до 23 травня ( 21.00).



Середа 17.05.23

1. 8.00-12.45
Проведення уроків у 2-Б класі дистанційно.
2. 13.00-15.00
Розробка і розміщення у власному блозі та в соціальній мережі (Viber) завдань для учнів 2-Б класу на період дистанційного навчання.

3. 15.00-15.30
Онлайн консультація для батьків 2-Б класу.


Вівторок 16.05.23

1. 8.00-12.45
Проведення уроків у 2-Б класі дистанційно.
2. 13.00-15.00
Розробка і розміщення у власному блозі та в соціальній мережі (Viber) завдань для учнів 2-Б класу на період дистанційного навчання.

3. 15.00-15.30
Онлайн консультація для батьків 2-Б класу.


1. ЯДС
2. Фізична культура
Тема:


3. Математика

4. Українська мова
Тема:  


5. Англійська мова 
Тема:



Понеділок 15.05.23

1. 8.00-12.45
Проведення уроків у 2-Б класі дистанційно.
2. 13.00-15.00
Розробка і розміщення у власному блозі та в соціальній мережі (Viber) завдань для учнів 2-Б класу на період дистанційного навчання.

3. 15.00-15.30
Онлайн консультація для батьків 2-Б класу.

1. Українська мова
Тема:  
2. Математика
3. Англійська мова
Тема:

4. Читання
Тема:  







                       


5. Музичне мистецтво
Тема:



Тиждень (08.05.23 - 12.05.23)

П'ятниця 12.05.23

1. 8.00-12.45
Проведення уроків у 2-Б класі дистанційно.
2. 13.00-15.00
Розробка і розміщення у власному блозі та в соціальній мережі (Viber) завдань для учнів 2-Б класу на період дистанційного навчання.

3. 15.00-15.30
Онлайн консультація для батьків 2-Б класу.

1. Англійська мова
Тема:

2. Математика
Тема:  





Самостійна робота
👇
👇
👇



3. Інформатика
Тема:  
4. Читання
Тема:  









5. Образотворче мистецтво
Тема:  

Намалюй весняні квіти за власним задумом.
Фото роботи надішли на платформу Мій клас.




Четвер 11.05.23

1. 8.00-12.45
Проведення уроків у 2-Б класі дистанційно.
2. 13.00-15.00
Розробка і розміщення у власному блозі та в соціальній мережі (Viber) завдань для учнів 2-Б класу на період дистанційного навчання.

3. 15.00-15.30
Онлайн консультація для батьків 2-Б класу.

1. ЯДС

2. Фізична культура
Тема:

3. Читання
Тема:  

4. Дизайн і технології
Виконай роботу та надішли фото на платформу Мій Клас.




5. Індивідуально-групові заняття
Тема:  Попрацюйте на платформі Мій клас.
Перевірочна робота "Повторюємо частини мови ".


Середа 10.05.23

1. 8.00-12.45
Проведення уроків у 2-Б класі дистанційно.
2. 13.00-15.00
Розробка і розміщення у власному блозі та в соціальній мережі (Viber) завдань для учнів 2-Б класу на період дистанційного навчання.

3. 15.00-15.30
Онлайн консультація для батьків 2-Б класу.

1. ЯДС

2. Українська мова
Тема:  
3. Фізична культура
Тема:

4. Математика
Тема:  











Запиши у зошит
Запиши у зошит



5. Читання
Тема:  


Виконай тестові завдання.
Завдання необхідно виконати до 12 травня
 ( 23.00).



Вівторок 09.05.23

1. 8.00-12.45
Проведення уроків у 2-Б класі дистанційно.
2. 13.00-15.00
Розробка і розміщення у власному блозі та в соціальній мережі (Viber) завдань для учнів 2-Б класу на період дистанційного навчання.

3. 15.00-15.30
Онлайн консультація для батьків 2-Б класу.


1. ЯДС

2. Фізична культура

3. Математика
4. Українська мова
Тема:  






















5. Англійська мова
Тема:



Понеділок 08.05.23

1. 8.00-12.45
Проведення уроків у 2-Б класі дистанційно.
2. 13.00-15.00
Розробка і розміщення у власному блозі та в соціальній мережі (Viber) завдань для учнів 2-Б класу на період дистанційного навчання.

3. 15.00-15.30
Онлайн консультація для батьків 2-Б класу.

1. Українська мова
Тема:  


























2. Математика
3. Англійська мова
Тема:

4. Читання
Тема:  Робота з дитячою книжкою. Діагностична робота.                Читання вголос.


     Перевірка навичок читання вголос

        

            Золоті бджоли

                У нас новина: дідусь завів бджіл.                                                           6

              Дві маленькі хатки стоять за нашою великою хатою у садку,          16

             і я вже зранку біжу до них.                                                                             23

                 Хатки називаються вуликами. Продеру очі, зирк у вікно –                31

             сонячні промені стрибають по шибках.                                                      36

                 Зирк по хаті – їх повна хата. Отак вистрибом літають. Наче ті          47

             бджоли. Тільки не гудуть. То на дзеркалі зблискують, то у відрі         58

             з водою, то на миснику серед посуду.                                                        65

                   Якби не бджоли – сидів би і дивився. Побіжу до бджіл.                 75

              Гульк – а на порозі півень. «Кукуріку!» - вітається зі мною.                 84


              Я кажу півневі: «Ніколи мені – іду пасти бджіл».                                    92

 

Запитання на розуміння прочитаного

1. Як називаються хатки, де живуть бджоли?

2. Хто завів пасіку?

3. Розкажи про золотих бджіл

4. Де стояли вулики?

5. Хто вітався з хлопчиком?    


5. Музичне мистецтво
Тема:




Тиждень (01.05.23 - 05.05.23)
П'ятниця 05.05.23

1. 8.00-12.45
Проведення уроків у 2-Б класі дистанційно.
2. 13.00-15.00
Розробка і розміщення у власному блозі та в соціальній мережі (Viber) завдань для учнів 2-Б класу на період дистанційного навчання.

3. 15.00-15.30
Онлайн консультація для батьків 2-Б класу.

1. Англійська мова
Тема:

2. Математика
3. Інформатика
Тема:  
4. Читання
Тема:  






















5. Образотворче мистецтво
Тема:  














Створи диво-транспорт з овочів або намалюй.
 Фото роботи відправте на платформу Мій клас.




Четвер 04.05.23

1. 8.00-12.45
Проведення уроків у 2-Б класі дистанційно.
2. 13.00-15.00
Розробка і розміщення у власному блозі та в соціальній мережі (Viber) завдань для учнів 2-Б класу на період дистанційного навчання.

3. 15.00-15.30
Онлайн консультація для батьків 2-Б класу.

1. ЯДС

2. Фізична культура
Тема:

3. Читання
Тема:  


4. Дизайн і технології

5. Індивідуально-групові заняття
Тема:  Попрацюйте на платформі Мій клас.
Перевірочна робота "Таблиця множення числа 3. 
Таблиця ділення на 3 ".


Середа 03.05.23

1. 8.00-12.45
Проведення уроків у 2-Б класі дистанційно.
2. 13.00-15.00
Розробка і розміщення у власному блозі та в соціальній мережі (Viber) завдань для учнів 2-Б класу на період дистанційного навчання.

3. 15.00-15.30
Онлайн консультація для батьків 2-Б класу.

Вівторок 02.05.23

1. 8.00-12.45
Проведення уроків у 2-Б класі дистанційно.
2. 13.00-15.00
Розробка і розміщення у власному блозі та в соціальній мережі (Viber) завдань для учнів 2-Б класу на період дистанційного навчання.

3. 15.00-15.30
Онлайн консультація для батьків 2-Б класу.

1. ЯДС
2. Фізична культура
Тема:


3. Математика
4. Українська мова
Тема: 


Уважно послухайте відео та запишіть диктант в зошит.



Фото роботи для перевірки надсилайте на платформу Мій клас.



5. Англійська мова
Тема:

Понеділок 01.05.23

1. 8.00-12.45
Проведення уроків у 2-Б класі дистанційно.
2. 13.00-15.00
Розробка і розміщення у власному блозі та в соціальній мережі (Viber) завдань для учнів 2-Б класу на період дистанційного навчання.

3. 15.00-15.30
Онлайн консультація для батьків 2-Б класу.



1. Українська мова

2. Математика

3. Англійська мова
Тема:  З підручника (с.81, впр.2) записати 2 речення у зошит.

4. Читання
Тема:  





Енциклопедії бувають різні, а які саме, дізнаєшся з цієї статті:





Фізкультхвилинка







5. Музичне мистецтво
Тема:

Немає коментарів:

Дописати коментар